• (Android/iOS) The Cook - 3D Cooking Game קוד רמאות הגדלת משאב

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ The Cook - 3D Cooking Game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ The Cook - 3D Cooking Game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ קוד רמאות הגדלת משאב ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ The Cook - 3D Cooking Game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    זה המשחק הכי מגניב ששיחקתי אי פעם, אני מאוד אוהב את המשחק הזה, יש אוכל שונה שאנחנו יכולים להכין ואין פרסומות וגם אנחנו יכולים לשנות את היד והסכין שלנו, המשחק הזה כל כך מגניב

    מושלם ממליצה

    בזבוז זבל מוחלט של הזמן שלך. שום דבר מלבד מודעות ישר מודעות ועוד מודעות. נתקלתי בצורה חוקית ב-5 מודעות במהלך בישול אחד. גם אם תכחיש את המודעות עבור בונוסים, אתה עדיין תקבל מכה איתם באמצע המשחק ללא סיבה נראית לעין. אני מבין שכולכם צריכים את הכסף אבל ישוע המשיח, זה כמעט פוגעני כמה פרסומות אני מקבל סטירה. אי אפשר. זה היה ממש 5 דקות ו-4 מהדקות האלה כללו מודעות.

    הרגע התחלתי את המשחק הזה ושיחקתי עד שלב שני במשך כחמש דקות וכבר קיבלתי שש פרסומות??? יש מודעה ממש לפני שהארוחה מדורגת מסיבה כלשהי ואחת בין הרמות. המשחק מקסים ונראה מהנה מהדקות הספורות שהורשה לי לשחק אבל המודעות שם פולשניות ביותר ואם אתה נוגע במסך בכלל לפני שכפתור הדילוג מחליט להופיע, זה מביא אותך לחנות המשחקים. פרסום קלאסי אמיתי למשחקים אחרים שלך בזמן שאנשים מנסים לשחק אחד.

    הייתי מדרג את זה ב-5 כוכבים אבל אני לא באמת יכול לקבל את האפשרות הזו. המשחק טוב אבל בכל פעם שאני מנסה לאסוף את הכסף שלי אחרי שסיימתי לבשל והם סיימו לאכול, זה לא עובד. קיבלתי גם פרס מסתורי וכשניסיתי לפתוח אותו, זה לא עבד! אנא תקן את הבאג הזה אם אתה יכול. תודה.

    זה כל כך נחמד משחק בישול אי פעם. במשחק הזה הטעם אמיתי לכל מה שאנחנו מבשלים יש טעם בחיים האמיתיים ובמשחק הזה הלקוחות שלנו גם אוהבים ולא אוהבים את האוכל שלנו על בסיס טעם. התכונות כל כך נחמדות. יש גם הרבה מתנות מפתיעות ואנו חווים כאן בישול מהחיים האמיתיים. נסה את המשחקים האלה פעם אחת בבקשה

    The Cook - 3D Cooking Game Інше vvy

    משחק כיף מעביר את הזמן שווה להוריד

    עיר מודעות! למשחק הזה יש כל כך הרבה קסם והוא נראה מדהים, אבל פרסומת של 30 שניות תמשוך אותך באמצע המשחק זה לא מגניב. למרבה הצער, זה היה משחק נהדר להוריד עליו כמה דולרים עבור חוויה ללא פרסומות, אבל למרבה הצער נראה שזה הולך להיות עוד אכזבה


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :