• (iOS) Dance Clash: Ballet vs Hip Hop codeert veel kristallen

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Dance Clash: Ballet vs Hip Hop ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Dance Clash: Ballet vs Hip Hop IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ codeert veel kristallen ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Dance Clash: Ballet vs Hip Hop 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Hallo ik speel dit spel nu net ben een stoere meid maar hou heel erg van balet en ook van hip hop dus een aanrader

    Ik hou van deze game, ik ben een Tomboy en Hip-Hop past geweldig bij mij, probeer deze game alsjeblieft, het is zo ontspannend en als je je verveelt, zoals YouTube of zoiets, speel dan gewoon deze game dance clash en coco of wat dan ook of wie deze game ook heeft gemaakt, is een echte engel het is waar en probeer dit alsjeblieft, het is zooooooooooooooooooooooooo GEWELDIGGGGG!

    Gara: balletto contro hip hop Casual vqi

    het is zo saai, er zijn zoveel advertenties voor iedereen, het zijn gewoon nepspelers en HET VERSPILT ZO VEEL BATTERIJ?!? en je moet betalen voor ongeveer de helft van het spel, alles is vergrendeld>:((

    zeer goed voor kinderen en volwassenen die iets willen doen in hun vrije tijd. Ik hou van dit spel. het kan je leren dansen.

    Real Gangster Crime Veiksmas tva

    het is wel.een leuk spel maar ik krijg rossen STOMME reclame kunn en jullie daar iets aan doen?☺ want ik vind dat heel verveelend

    ik hou ervan

    Het zou niet eens laden, laat staan het onderdeel wanneer het glitches. Ik raad dit spel helemaal niet aan en dit heeft gewoon mijn tijd en telefoonruimte verspild. Ik heb het wat tijd gegeven, want dat is wat je soms moet doen, maar het zou niet werken. Dus als je dit leest, DOE DIT SPEL NIET IN!

    Ten eerste denk ik dat dit spel fantastisch is, maar toen het spel aan het downloaden was, maar toen ik het spel aanzette, werkte de laadoptie niet, ik wacht 24 uur en zie dat het toen ook niet werkte.

    Ik haat het .... te veel advertenties en je kunt echt niets spannends doen, kijk niet naar je tijd

    doganur

    Het is verschillende

    Ik kan het niet eens spelen het ziet er heel leuk uit maar het is stom dat ik het niet kan spelen

    heeeeeeeeel leuk groot dit en de dansen ook heeeeeeeeeellllll leuk en ben blij het geen geld kost


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :